Van links naar rechts: Roel Rijpstra, Gerti Klaassen en Emiel Peek.

Voor deze commissie start het carnavalsjaar qua regelen op het moment dat er volop carnaval gevierd wordt. Tijden de vier dolle dagen gaan zij na of de muziek past bij de avonden. Hoe reageert het publiek? Zijn ze toe aan wat anders? Een aantal weken na de carnavalsweek zijn de eerste gesprekken met het boekingskantoor alweer geweest. Daarna volgen de avonden van het inpassen van de gelden tegenover de mogelijkheden die er zijn. Wanneer dit passend is gemaakt, worden er door deze heren vele telefoontjes gepleegd met de band, dj’s en eventuele andere acts die er gaan plaatsvinden. In september komen alle plannen in de vergadering aan de orde en wordt het gedeeld met de Raad van Elf. In oktober wordt er dan een gesprek gepland met Stef en Ellen Schut van onze feestburcht de Harmonie. De laatste belangrijke details worden daar besproken en vastgelegd. Ook proberen zij er over na te denken hoe ook de maandagavond en dinsdagavond zo gezellig mogelijk gevuld kunnen worden. Al met al een hele leuke klus om te doen. Op naar een gezellig Carnaval!

Heb je suggesties en ideeën als het gaat om een thema, muziek of artiesten? Richt je dan tot de muziekcommissie!

 

Neem contact met ons op

 


Karnavalsvereniging de Deurdauwers